lunes, 23 de agosto de 2010

Letras: Love Song

love song
written by madonna & prince
produced by madonna & prince
©1988 wb music corp./bleu disque music co. inc./webo girl pub., inc. adm. by wb music corp./girlsongs ascap

je suis prête
est-ce que vous êtes prêt, aussi?

are you wasting my time
are you just being kind
oh, no, baby my love isn't blind

are you wasting my time
are you just being kind
don't give me one of your lines

say what you mean
mean what you say
don't go and throw our love away
god, strike me dead if i did you wrong
this is not a love song

now you just being kind
am i losing my mind [losin' your mind]
oh, no, baby [yeah]

are you wasting my time [wasting my time]
are you just being kind
oh, no, baby, my love isn't blind

are you wasting my time [time, time, time]
are you just being kind
don't go give me one of your lines

say what you mean
mean what you say
don't go and throw our love away
god, strike me dead if i did you wrong [did you wrong]
this is not a love song

are you just being kind [what]
am i losing my mind
yeah, don't [wait]

time goes by so slowly
for those who wait
and those who run seem
to have all the fun
but am i wasting my time [she's so fine]
are you just being kind

come try to tell me what all your enemies told you
sugar, never ever did i do you wrong
this is not a love song

are you just being kind
am i losing my mind [losin' your mind]
oh, no, baby [yeah]

are you wasting my time [wasting my time]
are you just being kind
oh, no, baby, my love isn't blind

are you wasting my time [time, time, time]
are you just being kind
don't go give me one of your lines

nowhere to run, nowhere to hide
that's how i feel, don't fuck my mind
mean what you say
or baby i am gone
this is not a love song

are you just being kind [embrasse-moi]
am i losing my mind [pour la dernière fois]

love song, love song
don't try to tell me
what your enemies taught you
i'm gone but i just want you to know [love song]
that this is not a love song
that i want to sing


canción de amor

estoy lista
¿estás listo también?

acaso estás haciéndome perder el tiempo
o sólo estás siendo amable
oh, no, cariño, mi amor no es ciego

acaso estás haciéndome perder el tiempo
o sólo estás siendo amable
no me digas una de tus excusas

di lo que piensas
haz lo que dices
no vengas y arrojes nuestro amor
que dios me quite la vida si te hice algo malo
esta no es una canción de amor

ahora tan sólo estás siendo amable
acaso estoy perdiendo la razón [pierde tu razón]
oh, no, mi amor [yeah]

acaso estás haciéndome perder el tiempo [perder el tiempo]
o sólo estás siendo amable
oh, no, cariño, mi amor no es ciego

acaso estás haciéndome perder el tiempo [tiempo, tiempo, tiempo]
o sólo estás siendo amable
no me vengas a decir una de tus excusas

di lo que piensas
haz lo que dices
no vengas y arrojes nuestro amor
que dios me quite la vida si te hice algo malo [algo malo]
esta no es una canción de amor

acaso estás siendo amable [¿qué?]
¿estoy perdiendo la razón?
sí, no [espera]

el tiempo pasa tan despacio
para aquellos que esperan
y aquellos que corren parecen
llevarse toda la diversión
pero acaso estoy perdiendo mi tiempo [ella es tan linda]
o sólo estás siendo amable

ven e intenta decirme lo que todos tus enemigos te dijeron
cariño, acaso nunca te hice nada malo
esta no es una canción de amor

acaso estás haciéndome perder el tiempo
acaso estoy perdiendo la razón [perdiendo tu razón]
oh, no, mi amor [yeah]

acaso estás haciéndome perder el tiempo [perder el tiempo]
o sólo estás siendo amable
oh, no, cariño, mi amor no es ciego

acaso estás haciéndome perder el tiempo [tiempo, tiempo, tiempo]
o sólo estás siendo amable
no me vengas a decir una de tus excusas

no hay donde correr, no hay donde ocultarse
esto es lo que siento, no me jodas
cariño, haz lo que dices
o me voy
esta no es una canción de amor

acaso tan sólo estás siendo amable [abrázame]
o estoy perdiendo la razón [por última vez]

canción de amor, canción de amor
no intentes decirme
lo que tus amigos te enseñaron
me voy pero tan sólo quiero que sepas [canción de amor]
que esta no es una canción de amor
que quiera cantar